Kompletny poradnik do B2B SEO
Po nie tak dawnych aktualizacjach wiemy, że nadrzędnym celem dla algorytmów Google jest postawienie satysfakcji użytkowników treści (nas ludzi) na pierwszym miejscu.
Dlatego algorytmy Google mierzą atrakcyjność treści za pomocą długości czasu, który użytkownicy pozostają na przeglądanej stronie.
Poprawiając UX, wpływamy na pozytywny odbiór tekstu SEO przez czytelnika i wydłużamy czas jego konsumpcji.
W ten sposób otrzymujemy 3 korzyści:
1. Internauta/ klient dłużej pozostaje na stronie.
2. Klient, który czuje, że otrzymał wartościowy/atrakcyjny materiał ma większe zaufanie do strony/firmy.
3. Klient chętniej pozostawi swoje dane osobowe lub umówi się na spotkanie/rozmowę.
Oczywiście czas spędzony przez użytkownika na stronie, jest jednym z kilkudziesięciu (według wycieku z Yandex nawet 1922) parametrów, które wpływają na ocenę witryny przez roboty Google.
Ten parametr wpływa jednak w równie wielkim stopniu na pozycję w wynikach wyszukiwania, jak nasycenie słowami kluczowymi.
Koniecznie zadbaj o User Experience w Twoich tekstach B2B!
Kompletny poradnik do B2B SEO
Kliknij i sprawdź przewodnik po strategiach pozycjonowania, które przygotowałem wyłącznie dla firmy B2B.
Dodaj komentarz