Kompletny poradnik do budowy Buyer Persony
Kliknij i sprawdź podręcznik, który przygotowałem.
Najprościej rzecz ujmując: tak, warto podjąć wysiłek i zbudować Buyer Personę. Twoja wiedza o klientach prawdopodobnie pochodzi z osobistych doświadczeń. Możesz mieć wrażenie, że po latach współpracy dobrze ich znasz.
To jednak duży błąd.
Zastanów się nad następującymi pytaniami, na które odpowiedzi poznasz w procesie tworzenia Buyer Persony. Sprawdź, czy na każde z nich odpowiesz ze 100% pewnością biorąc pod uwagę perspektywę klienta.
- Jak ocenia Pan/Pani naszą ostatnią realizację?
- Co się wydarzyło po pierwszym kontakcie z naszej strony albo zaraz po przedstawieniu oferty?
- Jak Pan/Pani porównywał(a) oferty?
- Co zrobił(a) Pan/Pani potem?
- Na końcu, jak Pan/Pani wybrał(a)?
- Czy było coś jeszcze, co zdecydowało o wyborze współpracy z nami?
- Czy ktoś inny też miał swój udział w tej decyzji?
To tylko kilka z listy pytań na które poznasz odpowiedź w procesie budowy BP. Dlaczego jest to ważne? Czytaj dalej!
Dlaczego warto zbudować Buyer Personę?
Twoja opinia, oparta na osobistych obserwacjach klientów, to Twoje subiektywne odczucie. Możliwe, że różni się ono od sytuacji po stronie klienta. Właśnie dlatego warto zbudować Buyer Personę, która pozwali zgłębić zachowania i jego motywy.
Buyer Persona to potężna wiedza, która pomaga w zwiększeniu sprzedaży i pozyskiwaniu kolejnych klientów.
Jak zbudować Buyer Personę?
Aby zbudować Buyer Personę, trzeba przeprowadzić wywiady z obecnymi klientami Twojej firmy i umieścić odpowiedzi w przygotowanym do tego arkuszu.
Kliknij „Sprawdzam” i wykorzystaj poradnik, który przygotowałem.
Zbuduj samodzielnie Buyer Personę!
Kompletny poradnik do budowy Buyer Persony
Kliknij i sprawdź podręcznik, który przygotowałem.
Dodaj komentarz